Tööprotsess
Kas plaanite uut veebisaiti või mõtlete lihtsalt, kuidas protsess töötab, kuid ei tea, millest alustada? Näitan teile samm-sammult, kuidas disainiprotsess töötab ja milline on kliendi roll selles.
UI / UX disainiprotsessi seitse etappi
- Etapi avastamine - kliendi vajaduste ja projekti nõuete mõistmine. Mida? Millal? Kui palju?
- Kasutajauuring - kasutajate ja nende vajaduste mõistmine. Probleemi ja disaini väljakutse määratlus.
- Idee - võimalike lahenduste genereerimine ja nende hindamine.
- Veebikujundus - struktuur, sisu, prototüüp ja visuaalne disain.
- Veebiarendus - kiire ja erinevatele kuvadele reageeriva veebisaidi loomine.
- Hindamine - tulemuse toimimise ja selle parendamise kontrollimine.
- Reklaamimine ja turustamine.
Avastamine
Kliendi vajaduste ja projekti nõuete mõistmine. Mida? Millal? Kui palju?
Selles algstaadiumis pean tuvastama projekti lõppeesmärgi, tavaliselt tihedas koostöös kliendiga. Funktsionaalse lahenduse pakkumiseks pean tundma kliendi äri ja kliente. Lõpuks pean määrama projekti ulatuse, tähtajad ja eelarvepiirangud. Kogu see etapp on tasuta.
Sammud:
- Klient täidab sisestusküsimustiku.
- Intervjuu kliendiga.
- Projekti ulatuse, selle tähtaegade ja eelarvepiirangute kindlaksmääramine.
- Tööde jaotamise struktuuril põhineva lepingu pakkumine.
Tulemused:
- Küsimustiku andmed
- Intervjuu andmed
- Tööjaotuse struktuur
- Pakkumine ja leping
Kasutajauuringud
Kasutajate ja nende vajaduste mõistmine. Probleemi ja disaini väljakutse määratlus.
Lahenduse leian siis, kui mul on selge ettekujutus probleemist. Probleemi määratlemiseks pean kasutajatest aru saama. See on etapp, kus kasutajauuringud tulevad kasuks. Kasutajauuringute kaudu saan kasutajatest aru, nende sisemist motivatsiooni ja ootusi. Milliseid uurimismeetodeid kasutatakse, sõltub projekti eelarvest.
Sammud:
- Teen uuringud.
- Kujundusprobleemi ja väljakutse määratlus.
- Kasutajauuringute dokumentatsiooni loomine.
- Uurimistulemuste arutamine kliendiga
Tulemused:
- Kasutajauuringute dokumentatsioon
- Praeguse veebi analüüs. (Kui on)
- Konkurentide veebi analüüs
- Kasutajaintervjuud
- Süžeeskeem
Ideed
Võimalike lahenduste genereerimine ja nende hindamine.
Kui eelmised etapid on edukalt lõppenud, saan otsida alternatiivseid viise probleemi lahendamiseks ja määratleda innovaatilisi lahendusi.
Sammud:
- Esimesed kahe etapi kokkuvõte.
- Ideede genereerimine
- Võimalike lahenduste visandamine
- Kliendile parema lahenduse valimine
Tulemused:
- Lahenduse kontseptsioon
- Ideede visandid
- Kasutaja teekonna kaart
Veebikujundus
Struktuur, sisu, prototüüp ja visuaalne disain.
See etapp seisneb varasemate teadusuuringute, teadmiste ja ideede muutmises kasutatavaks kujunduseks, saavutades lõppkasutaja rahulolu. See võib hõlmata struktuuri ja sisu loomist, visandamist ning ümbertegemist ja testimist. Suurepärane visuaalne sisu suurendab teatavasti klikke, seotust ja tulu. Märksõnarikas ja hästi kirjutatud sisu ilmub suurema tõenäosusega Google'i otsingutulemustes.
Sammud:
- Veebisisu ja selle struktuuri kujundamine.
- Prototüüpimine
- Kasutaja testimine.
- Visuaalne kujundus.
Tulemused:
- Sisustrateegia
- Ülesannete vood
- Veebistruktuuri kaart
- Visandid
- Sisu
- Prototüüp
- Visuaalne kujundus
Veebiarendus
Kiire ja erinevatele kuvadele reageeriva veebisaidi loomine.
Selles etapis saan pakkuda oma klientidele lisaväärtust. Erinevalt enamikust UI / UX-i disaineritest saan mina välja töötada täielikult reageeriva ja paikapidava koodi. Võite saada kõik ühes lahenduse, mis säästab teie aega ja raha, mida saab kulutada ettevõtte edendamisele.
Sammud:
- Koodi loomine Webflow-s
Tulemused:
- Kood Webflow-s
Hindamine
Tulemuse toimimise ja selle parendamise kontrollimine.
Kas Google Analytics sai lisatud? Kas veebisait täidab kasutajate vajadusi? Kas see on piisavalt kiire? Kas see on täielikult reageeriv? Kas kasutasime vähemalt üht veenmise põhimõtet? Kas see on semantiliselt õige? Nendele ja palju muudele küsimustele tuleb vastata "Jah!".
Sammud:
- Tähenduslikkus
- Leitavus
- Saadavus
- Juurdepääsetavus
- Kohaldatavus
- Usaldusväärsus
- Veenevus
- Nauding
Reklaamimine ja turustamine
Ükski veebisait ei jõua kasutajateni ilma korraliku turundamiseta.
Minu välja töötatud saidid on loodud vastama Google'i SEO-nõuetele, et need saaksid orgaaniliste tulemuste hulgas kõrgeid tulemusi. Soovitan kõigil oma klientidel oma veebisaiti reklaamida vähemalt PPC-kampaaniaga.